dimarts, 28 de juliol del 2009

Connexions globals

Avui tinc un "dia patidor".

Per molt que sé que no hi ha raons per patir, per diaris que he llegit i on no he vist cap desgràcia... avui tinc el dia patidor.

Alguns amics m'han dit que la culpa la tenim nosaltres mateixos per estar connectats constantment. També li hem de donar les culpes a internet, que és qui ens ho permet.

I és que sense saber res des de dissabte al vespre, matí de diumenge en horari Vlodivostoquí, i sabent que les properes 36 hores es passarien en un ferry camí de Japó i que aquest ferry arribava avui al matí (matinada d'ahir en horari barceloní) m'ha donat per patir avui.

Potser si no estéssim tan connectats avui no patiria.. però qui no vol estar connectat? jo no seré la primera que aixequi la mà. Segur que no s'ha trobat un connexió per a escriure, segur que estem cansats del trajecte, potser estem de farra per tokio amb el nou amic català... mil i una raons fan que no hi hagi noticies.
Però com diuen en anglès:

No news, good news!!

Doncs això, a disfrutar! i jo, a no patir tant ;)