dimarts, 15 d’abril del 2008

Dies mogudets...

Fa molts dies que no escric i últimament el que escrivia tampoc tenia molt d'interès, no? Passo uns dies mogudets, força feina, flamenc, històries familiars i sobretot no-històries personals... en fi, res ni molt important ni molt greu però que xucla molta energia.

Si no fos per les cervesetes amb les amigues, els missatges reconfortants al vespre, i moments en els que una encara té una mica de lucidesa no sé pas què faria...

Cap llibre important a la tauleta de nit. Ara mateix estic llegint "El misteri de l'amor" d'en Joan Miquel Oliver, el cantant d'Antònia Font i els magazines atrassats de El País dels diumenges.

Això sí, he canviat la meva mini ració diària de tele (abans eren les noticies d'en Gabilondo i alguna d'aquestes sèries que el segueixen) per música, molta música. Aquests últims dies Mishima, Estanislau Verdet i Pastora estan substituint els Facto Delafé.

Demà vaig al concert de Pastora i estic fent un intensiu de l'últim disc i el cap de setmana hi ha concerts al carrer a la meva nova ciutat i tinc ganes de passar-m'hi per algun. Si us animeu, ja ho sabeu!

Bé, a veure si soc una mica més constant... en tot!!