dimecres, 30 d’abril del 2008

Eat the Art... i retrobades

Ahir vaig anar a "Eat the art" (exposició ben efímera feta per escultures de xocolata realitzades per diferents pintors). En els 4 anys d'història mai la xocolata havia desaparegut tan ràpid i creiem que és perquè l'exposició va ser anunciada en el programa de la tarda de TV3 i clar, totes les iaiones estaven puntualment a quarts de vuit del vespre per berenar.

Feia temps que no veia a en Pepe, l'Albert, en Miguel, la Montse i em va fer molta gràcia tornar-los a trobar i compartir una estona amb ells.

Arribada a casa, i després del partit (millor no parlar-ne... vaig fer campana de flamenc per res) vaig estar mirant el blog dels pintors i em vaig trobar amb el del Pepe i sorpresa!! hi ha penjat un quadre que em resulta conegut: "Mediterráneo".

Us resulta familiar la noia estirada a la platja?

En fi, bona dosi d'energia per començar el matí.