divendres, 1 de febrer del 2008

"Estaremos muertos toda la eternidad"

Fa ja uns dies que no paro d'escoltar la cançó, "Muertos" de Facto Delafé y las Flores Azules. Per cert, el proper 14 de febrer toquen a l'Apolo i no m'ho penso perdre...

El grup és fantàstic i aquesta cançó una de les meves preferides... només la frase "Estaremos muertos toda la eternidad" ja fa que se'm posi la pell de gallina i em fa pensar... coses positives i negatives alhora..

Una de les coses que se'm passa pel cap és el típic Carpe diem, aprofitem els moments tots i cada un d'ells perquè després "estaremos muertos..." i irremediablement i romàntica també penso que no cal patir per estar a prop d'algú que ens estimem ja que tindrem tota l'eternitat per estar-hi junts.

A tu que et fa pensar aquesta cançó?

1 comentari:

Anònim ha dit...

Estaremos muertos toda la eternidad, és per això que certament hem d'estimar aquesta vida i sentir-la perquè és massa curta. Hem d'aprofitar per viure sensacions com les que he pogut experimentar avui veient l'exposició del fotògraf Chema Madoz, a la Tecla Sala de L'Hospitalet. VER, MOVER, CONMOVER...
Bé, reconec que "Estaremos muertos toda la eternidad" és una de les millors de Facto Delafé y las Flores Azules, però a mi personalment m'agrada molt "El mar el poder del mar", quan diu "siento lo mismo por ti, el mismo sentimiento por ti"... i també quan diu "hoy gano, tú ganas, ganamos los dos" i què em dius de "Enero en la playa"?