divendres, 2 de maig del 2008

1 de maig al sol

Dimecres va ser un dia esgotador... d'aquells que arribes a casa i et vols ficar al llit inmediatament. Vaig treballar fins les set, una cerveseta amb en Cristòbal per pujar els ànims i cap a casa.

Ahir en canvi, i malgrat em sentia molt cansada, vam agafar el tren amb la Carlota i la Berta i vam anar a passar el dia a Sitges. Passejar, juga una mica amb la nena a la sorra i calor, molta calor... de fet, les platges estaven plenes de gent prenent el sol i començant a ficar-se a l'aigua... i nosaltres en texans!!

Sempre és agradable passejar per Sitges i a mi sempre em porta bons records. De fa més de deu anys quan anàvem a passar caps de setmana a casa dels Ceres i el primer cop que hi vaig portar a en Dani... en fi!! bons records en els que tampoc m'hi vull aturar gaire.

Vam aprofitar el viatge de tornada, mentre la Berta dormia, per parlar de les vacances a Itàlia. Sembla que van prenent forma!! Podem allotjar-nos a casa un amic de la Carlota, en un poblet a prop de Roma, fins el dia 7 d'agost, per tant estem mirant de començar per Roma i després anar pujant fins a Florència i tornar cap el 12 o 13 d'agost.

Aquest matí he estat mirant vols, lloguer de cotxes, etc... i amb sort aquest vespre comprarem els bitllets.

Se'm fa extrany planejar un viatge de deu dies... ara estic pensant què faré la resta d'agost, si vaig a Menorca, si em miro una altra coseta jo sola, si...

En fi, crec que aprofitaré el sol que fa avui i aniré a prendre'n una miqueta... a veure si trenco aquest color blanc de pell!