diumenge, 17 d’agost del 2008

11 setmanes i mitja

No, no creieu que estic fent referència a certa pel·lícula de fa forces anys però amb dues setmanes de més... ara mateix acabo de comptar quantes setmanes em queden per a tornar a fer vacances, de fet, per a Les Vacances, així amb majúscules. I em queden 11 setmanes i mitja.

I per a animar-me més i pensar que el temps passa molt depressa, he anat onze setmanes i mitja enrera i he vist que aleshores estava a punt a d'anar cap a la feria de Puerto Real i passar el meu cap de setmana andalus. El temps ha passat ràpid des d'aquell cap de setmana així que ara em sento millor.

Avui ha estat un dia d'aquells semblant a quan érem petits, l'últim dia abans de tornar al cole... que si planxar, que si fer-me l'entrepà i sobretot aprofitar el dia per a descansar i carregar piles. Segurament serà una setmana tranquila de feina.

I us deixo amb un petit pensament que tinc des de fa un parell de dies i que em va venir al cap quan algú em va agafar de la mà per uns instants fa molts poquets dies. Segurament pensareu que és una petita tonteria d'aquelles que de tant en tant escric, però a mi aquest petit gest m'ha fet recordar que m'agradava molt passejar agafada de la mà d'una altra persona.

I ara, en torno a tenir ganes...