divendres, 1 d’agost del 2008

A poques, molt poques hores d'unes vacancetes

Malgrat només seran deu dies tinc ganes, moltes ganes de marxar demà.

Avui a la feina ja quedem poquets, hi ha encara feina a fer però l'ambient és relaxat i treballem bé i a gust.

Aquesta tarda unes últimes compres (un ventall vermell que ja em servirà per flamenc si és que el genoll em deixa ballar al setembre), comiats telefónics, començar a pensar la bossa i una birreta amb la Rosa en algun moment de la tarda o el vespre.

Demà al matí els pares es vindran a acomiadar, a que els hi doni instruccions per fer-se càrrec del gst els dies que no hi seré i cap a les 12 ens trobarem amb Carlota i Berta a l'estació del nord per anar cap a Girona i agafar el vol cap a les quatre de la tarda. I ja... ja estarà, camí de Roma!!!

Si puc m'aniré connectant i explicant-vos cosetes però no prometo res perquè una de les meves intencions és desconnectar tant que potser ni em vingui de gust.

Tot i amb això us guardaré en el cor ;)

Per si aquest vespre o demà no escric res més, desitjar-vos unes bones vacances. Per la meva part intentaré mantenir-les lluny de feina, de marrons, esmorzars a los Carmenes, cafès a la rambla de Poble Nou, birretes amb les compis, bitxarracos i sucedanis...

Petons!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bones vacances a tu també, que ja deus estar a punt de tornar, això sí, amb les piles ben carregades i el cap ple de coses noves que ens has d'explicar!

T'he descobert avui... i ja tens un altre lector.

Ciao!