dilluns, 6 d’octubre del 2008

Resum del cap de setmana

Paracetamol, ibuprofè i llit.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ostres, sí que l'has agafada forta! Espero que, a aquestes alçades, l'Ibuprofè hagi passat a ocupar un lloc del rebost, el Paracetamol es mantingui en un discret segon pla, i el llit l'agafis només perquè et ve de gust :)

Una abraçada antisèptica

Anna ha dit...

Sembla que poc a poc els puc anar endreçant...

Per cert, Spock, has començat el curs de reflexologia? jo al final no m'hi he apuntat perquè al novembre marxo de viatge però i tu? l'estàs fent? me'l recomanes?

Anònim ha dit...

No, al final el dia que podia anar era a les quatre de la tarda, just tres quarts d'hora després de plegar, i anar a un curs sense dinar em va semblar una mica incitador a fer campanes. Així que esperaré al proper trimestre, a l'elizalde o al casal del barri, que també diu que ho fan molt bé.

Ets una viatgera impenitent, eh? tindrem crònica, suposo... més que res perquè ens facis enveja, plaer de llegir-te a part :)

Una abraçada!

Anònim ha dit...

Bones! Fa temps que estic cercant NPNS i ara he trobat aquest blog. Em pots dir si feu cap trobada amb l'associció o alguna mena d'activitat ala que em pugui apuntar?
gràcias