dimarts, 11 de març del 2008

Decisions

Sembla que la primavera està arribant, i no només a cert gran centre comercial. Els dies s'allarguen i comencem a sentir la necessitat de fer una mica més de vida a fóra... S'acosta setmana santa i no tinc plans. Improvitzaré cada matí, quan miri per la finestra per veure el dia que fa i decidir si em quedo a casa, vaig a treballar o a prendre una mica el sol. Decisions fàcils aquestes...

N'hi ha que no ho són tant. I també en tinc d'aquestes... Per prendre una decisió és important que el cap i el cor estiguin d'acord perquè sinó tot es complica. Jo soc molt més de cor, i així em va! Aquests dies voldria fer aflorar la part racional de mi però sembla que s'estigui amagant i el cor, l'estòmac vol guanyar la partida.

Però el que també passa molt sovint és la que teva decisió impliqui a altres persones... aleshores l'eqüació encara es fa més complicada.

I així estic, ara mateix...

1 comentari:

lida ha dit...

jo seguiria el cor...