dimarts, 25 de març del 2008

S'han acabat les vacances... tornem a començar!

Sort que fa sol! sinó encara seria més dur.

Els poquets dies de vacances m'han anat molt bé per a desconnectar de tot: unes compres a Ikea, un barbacoa a casa un bon amic aprofitant la terrassa que té i tres dies a Borgonyà amb l'Imma.

Per fi conec Borgonyà!! M'ha semblat genial passar aquests tres dies allà, vora el foc i aprofitant del poquet sol que aquests dies hi ha hagut. Diumenge al matí, per exemple, estàvem a les deu del matí amb samarreta de tirants a fora i a les tres estava nevant!!

El relax va ser tal que diumenge era gairebé incapaç de parlar, de fet no ho necessitavem pas...

En fi, ahir ja era a casa i al matí vaig anar a comprar una yuca i un aloe vera per casa. A la tarda em Nika va començar a marcar per tot arreu i fer uns "meus" molt escandalosos. Avui ja he trucat a la protectora per a veure on el puc portar a operar... pobret!!!