dimarts, 3 de juny del 2008

El blog del viatge... i més

Avui un petit post per a recomanar-vos que us llegiu el blog que vaig inaugurar ahir "Viatge a la fi del món", on us explicaré els preparatius del viatge a Xile al novembre.

Però... en aquest hi seguiré escrivint, eh?

A més d'aquest gran viatge també estic preparant el d'Itàlia a l'agost. Ahir a la teteria del carrer Blai en vam estar parlant amb la Carlota. La Berta primer ens deia que ella no vindria, que es quedaria a casa sola (farà tres anys aquest mes) però quan li vem dir que a Itàlia menjaríem molta pizza, pasta i gelats, sembla que va canviar d'opinió.

I una altra petita sortida que s'acosta és aquest cap de setmana per Andalusia, a veure si trobo la meva faldilla flamenca ;)

1 comentari:

Andreu ha dit...

Ja et val! Pel fet que sigui becari ronyós no vol dir que m'hagis de retirar l'enllaç al meu blog!!!!!!