dijous, 12 de juny del 2008

Ha arribat l'estiu?

Sol!!! fa sol!! I sembla que avui no plourà... encara que mentre escric això un núvol intenta tapar el sol. Espero que duri, que a partir d'avui els dies siguin lluminosos i calorosos.

Avui, com ahir, he vingut en metro. Tinc el dipòsit de la moto en reserva i no me la vull jugar massa ja que l'altre dia vaig parar a tres gasolineres camí de casa i no quedava super... en fi, que en el metro i escoltant música no s'està gens malament.

Matí de fer documents, reunió, dinar i cafè al sol (la millor part del dia de moment). Ens hem pasat l'estona parlant de què faríem si aquest vespre ens toca la loteria que ahir vam fer entre deu. El plan: anar cap a Cadaqués a celebrar-ho per començar i després ja veurem...

D'aqui unes hores aniré cap a flamenc a descarregar una mica d'energia... que aquests dies estic una mica com el temps, tan bon punt surt el sol com s'amaga. És poc consol veure que no soc l'única a qui li passa això últimament però almenys no em sento el bitxo raro de torn.

Avui en el messenger m'he posat una frase que m'agrada molt:

"No soy la mujer de tu vida porque soy la mujer de la mía"

O no és així?