dimecres, 23 de gener del 2008

De gats i d'estudis




Més canvis a la meva vida! El 27 de desembre vaig adoptar en Nika, un precios gat atigrat gris que es van trobar amb els seus 3 germanets dins un container a El Masnou.

Tenia moltes ganes de fer-ho però em feia por descobrir quin caràcter tindria el gat escollit. I la veritat és que és el millor gat del món ;)) És molt carinyós, juganer i sobretot li encanta adormir-se a sobre meu mentre li rasco el cap.

Amb en Tuixi, el hamster, els tinc separats mentre no soc a casa, però quan poso al Tuixi a la seva bola per que corri pel pis, els dos es segueixen i juguen.

L'altra noticia és que m'acabo de matricular al Master en Societat de la Informació i el Coneixement. De moment faré dues assignatures, no em vull carregar molt...

Seguin amb el trasllat, ahir em vaig agafar el dia per a fer capses, ara ja ho tinc tot empaquetat i llest pel trasllat definitiu el dissabte.