dilluns, 21 de gener del 2008

Nou pis, nova vida...

Hola a totes i tots,

Ja fa dies que m'ho penso això de fer un blog però em frenava pensar que segurament a ningú li interessa el que faig o deixo de fer, i per tant, ningú no llegiria el que pugui escriure aqui... avui, un dilluns assoleiat de gener, em decideixo a començar.

Començo aquest blog en ple trasllat de casa: deixo Badalona i el pis d'en Marc on he estat vivint el darrer any i mig, per a traslladarme a l'Hospitalet, al pis on els meus besavis de Canfranc van venir a viure. El pis on els meus avis, el meu pare i la meva tieta van viure i on la meva àvia Maria ha viscut fins el passat setembre quan ha deixat la casa per la dels meus pares. Ara em toca a mi.

Fa un mes que ho vaig decidir i en un tres i no res, el meu tiet i el meu pare me l'han pintat amb els colors que vaig triar. Ara ja no és el pis de la meva àvia... ara és el meu pis!!

Dissabte passat vaig anar a comprar l'habitació i ara ja està muntada.

Una sensació estranya recorria el meu cos quan l'estava triant, la mateixa sensació que estic tenint des que m'he decidit a viure allà: soc jo i només jo qui decideix si vull aquest o l'altre llit, si volia aquesta pintura o la de més enllà... però m'agrada!!

Crec que instal·lar-me en aquest pis amb en hamster Tuixi i el gat Nika serà el principi de la nova vida que fa tant de temps busco...