dimecres, 21 de maig del 2008

En Tuixi m'ha deixat

Avui volia escriure sobre el concert de Deluxe d'ahir, però ho faré un altre dia ja que ara mateix no en tinc gaires ganes.

Aquest matí, a quarts de deu, el Tuixi (el meu petit hamster) s'ha mort.

Ha estat tot força ràpid, de fer ja feia algunes setmanes que a les nits no sentia com corria dins la roda de dins la gàbia però bé, pensava que s'havia fet una mica gran. Dissabte però quan, com cada dia, li vaig obrir la gàbia per que saltés cap a l'altra roda groga amb la que passejava pel pis, li van fallar les potes i va caure un parell de cops. El cap de setmana se l'ha passat dormint i menjant poquet i ahir a la tarda vaig decidir portar-lo al veterinari. Poca cosa em va saber dir, que potser és que era gran (el tinc des del 23 d'octubre del 2006)... em va donar unes vitamines i ja.

Quan vaig arribar del concert me'l vaig trobar dormint com sempre però aquest matí ja l'he vist molt malament i he decidit quedar-me a casa.... fins que a dos quarts de deu...

En fi, ara ja està... estic trista però prefereixo que hagi estat en pocs dies. Sembla mentida que per una cosa tan petitona et puguis sentir tan trist.

Bé, ara, a casa serem dos, en Nika i jo...

2 comentaris:

lida ha dit...

està bé estimar-se les petites coses...

Nuria F. ha dit...

Sembla mentida lo ràpidament que se li agafa carinyo als bitxos, jo no se que faré quan em manqui la meva gata, és llei de vida però tot i així...
Un petonet, guapa.