dilluns, 28 de juliol del 2008

Calor i més calor

Avui a les vuit la feina era un forn. L'aire acondicionat estava avariat i allò era horrorós... uns 34 graus!! Sort que a quarts d'onze s'ha començat a notar una miqueta d'aire.

Crec que se m'ha bullit el cap i poca cosa de profit he pogut fer al matí (bé, a part d'una reunió de dues hores on ja se m'han posat els "deures" per les setmanes d'agost que treballo).

Després a dinar al Born amb la Mire i xerrar, xerrar i xerrar. Ara feia temps que no ho feiem i sempre és agradable amb ella. Ah! algun consell que altre m'ha donat pel viatge de novembre, ella va ser a la Patagònia argentina l'any passat... però tot això ho escric en el blog del viatge, ok?

A quarts de sis ja era a casa i he llegit un mail de la Maria també aconsellant-me llocs de Xile (també ho trobareu allà). Tenia son i m'he estirat una mica... fins que a les 19h m'ha despertat en Nika!!! m'he quedat ben adormida!! Després de trucar a la Rosa he vist que no soc la única a qui li ha sentat fatal el matí sense aire acondicionat... buf!!

I res, poca cosa més que explicar del dia.

O sí... els fantasmes no marxen al castell de la bruixa, sempre són amb nosaltres ;)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, sóc la bruixa.
Diga-li al teu fantasme que s'estigui quiet, que només fa que entrar i sortir...i passa una corrent d'aire...oi que li diràs?

Per cert, apunta aquesta adreça. www.bucapoldo.it
...el millor tiramisú de Firene (molt a prop de la Piazza de la Signoria).
signat: la bruixa del castell amb fantasme

Anna ha dit...

Gràcies bruixa,

Intentaré guadir d'aquest tiramissu que dius i escriure al respecte.

;)