dilluns, 14 de juliol del 2008

Cap de setmana superat ;)

Aquest cap de setmana prometia ser cansat però ho he superat força bé i amb molts somriures als llavis.

Divendres, va ser un dia relaxat, amb dinar a Can Costa amb els goquis, passejada per la Barceloneta i cerveseta com a final. Ja podrien ser tots els divendres així!!

Dissabte a les deu ja va sonar el despertador i amb algunes lleganyes als ulls vaig anar cap a la Barceloneta on m'esperava un trasllat. Ara, veient-ho amb la distància tampoc va ser tant, no? Serà perquè no vaig pujar ni sofàs ni neveres? Després, en Marc ens va convidar a dinar (merci encore!) i veient que la tarda s'estava complicant vam canviar un bany a la platja per uns gyn-tonics (ep! jo coca-cola zero que havia d'agafar la moto!). Preciosa tempesta la que va caure, des del gran finestral de la casa veiem els llaps i sentiem els trons, la pluja va fer refrescar l'ambient i fins a quarts de dotze no vam sortir de la casa, per acabar (almenys una servidora) fent una canyeta a l'Antic teatre i aprofitant una pausa de la pluja per arribar-me a casa.

Diumenge em vaig llevar amb cruiximents (poc esport i força que fa una normalment) i vaig fer la ruta dels paquis pel barri per mirar de trobar alguna cosa que donar per berenar a la familia que venia a veure el pis a la tarda. Finalment, em vaig decidir a fer una parell de pastissos de poma que van quedar prou bé.Quan la familia va marxar, van venir en Guillem i la Gloria a buscar-me la bici. Sí! m'he venut la bici!! és que ocupava massa lloc com a objecte de decoració a casa i ara amb el bicing ja en tinc prou.

En fi, que el cap de setmana ha passat ràpid i avui dilluns estic ben cansada ;)