dimarts, 8 de juliol del 2008

El viatge a Itàlia pren forma

Ho sé! Fa dies que no escric... i potser els (pocs) que em llegiu us havíeu quedat neguitosos... No, no, no passa res, estic bé, molt bé!! Sembla que la muntanya russa ja afluixant i cada cop les pujades i baixades són menys fortes.

Però avui us volia parlar de vacances!!

Aquesta tarda hem quedat amb la Carlota per a parlar dels nostres dies per Itàlia. Ella ha estat a Roma aquest cap de setmana pel casament del Davor, un molt bon amic seu, ah! i per cert, sembla ser que el vestit que li vaig deixar va causar furor ;))

Bé, tornant al viatge. Finalment no estarem a la casa dels padres del Davor a uns 45 km de Roma sinó a ca'l germà que viu a Roma. Així ens estalviarem les distàncies i serà molt més còmode per les tres.

L'altra novetat és que canviem el parell de dies a la platja per la Toscana, així que el dia 7 al vespre o el 8 agafarem un tren de Roma a Florència, ens hi quedarem un parell de dies i després llogarem un cotxe per conèixer alguns poblets de la Toscana... bé, no?

Ara tinc un munt de guies per a mirar-me, així que deixaré uns dies la de Xile aparcada i la setmana vinent posarem en comú les coses que volem veure per a fer una mica més el planning. No patiu que jo us informo.

Bé, com a post-data, només dir que mentre escrivia el blog, he anat a la cuina a posar aigua a bullir per prendem un bon Rooibos i no veia en Nika. L'he buscat per tota la casa i aleshores m'ho he imaginat. Ja fa uns dies que quan soc a casa deixo la porta de la galeria oberta i és clar, ja tocava que en Nika explorés el territori més enllà del nostre petit palau. Me l'he trobat a la galeria de la veina del davant i després d'un parell d'intentones i quan ja em disposava a saltar amb l'ajuda d'una cadira, he remogut el seu pinso i ha saltat sol. Encara sort que no ha saltat a la finca del costat que a aquestes hores qualsevol truca a un veí... en fi!! ja ho hauré de fer, ja...

Apa, fins aviat... ho prometo!!