diumenge, 27 de juliol del 2008

A una setmana de passejar per Roma

Aquesta setmana ha estat dura. No, no, res de massa feina o trasvalsos emocionals sinó masses festes!!

Escric diumenge a les 10h15 del matí. Avui he aconseguit despertar a quarts de deu sense despertador, he anat a esmorzar al forn-cafeteria i ja estic aquí al davant. He de treballar, però abans vull dedicar uns minuts a escriure aquí i contestar alguns correus atrassats.

Dimecres vam tenir la festa d'estiu. I bé, malgrat el lloc, el menjar i l'ambient un cop obert al públic no em va agradar gens ni mica, m'ho vaig pasar molt bé. Vaig xerrar i ballar pels descosits (així surten algunes fotos) amb gent de mitja feina. Cap a quarts de quatre vam anar cap a la platja a prendre un bany refrescant (i fer que em baixés una mica la borratxera) i vam donar la festa global per acabada.

L'endemà vaig arribar a la feina a les onze passades... l'estat de la gent el dia després de la festa és força divertit. Els que van marxar d'hora ens miren i riuen, els que vam marxar tard no tenim esma per res... comencen a córrer fotos i et preguntes si ets tu la que apareix en elles ;)

En fi, aquest any no em feia gaire gràcia anar a la festa, però des del principi vaig intuïr que la cosa aniria bé.

I res, dijous en estat vegetatiu, divendres a mitges i au! un altre sopar. Acomiadavem a en Pablito, celebravem el sant del Jaume i l'acomiadavem a ell i a l'Imma que aquestes hores deuen estar a l'avió cap a la Índia. Tenia l'estòmac fatal i molta son però vaig aguantar com una campiona.

Ahir dissabte, una mica de compra i cap a casa els avis a celebrar els sants i aniversaris del juliol, entre ells el meu. Sí, pels que ho llegiu ara, dissabte va ser el meu sant... va, que encara em podeu felicitar ;)

Ahir a la tarda vaig estar fent coses per casa. En una setmana seré a Roma i encara m'he d'organitzar! I avui... a meva intenció és avançar molta feineta, netejar la casa, fer-me la llista de coses que vull dur a les vacances... uf...

Doncs fins aqui el petit relat... escirc abans de marxar de vacances, segur!